Novela zákona nám prináša od 31. marca 2022 asi najväčšiu zmenu dennej rutiny. Výrazne mení doposiaľ zaužívané postupy, prináša inovatívne prvky, dvíha limity a vyžaduje našu profesionalizáciu.
Na sérií školení k novele si prehľadne vysvetlíme nielen samotné zmeny, ale aj dôvody úprav jednotlivých zákonných ustanovení i vzájomnú vnútornú prepojenosť zákona. Spoločne si prejdeme všetky zmeny, ktoré po 31. marci 2022 ovplyvnia Vašu prácu.
Kedy a podľa akého ustanovenia zákazky vyhlasovať, ktoré nástroje budeme používať, aké možnosti určenia PHZ budeme mať. Vysvetlíme si aj zmeny v dôvodoch vylučovania uchádzačov a potrebu konkrétnejších informácií o víťaznej ponuke. Námietky alebo výkon kontroly pre Vás po školení nebude procesným strašiakom.
Dozviete sa všetko dôležité, čo potrebujete vedieť pre prípravu budúcich zákaziek.
Hotel SOREA Regia, Kráľovské údolie 6, Bratislava
Hotel SOREA Regia, Kráľovské údolie 6, Bratislava
Platforma ZOOM Webinar
Platforma ZOOM Webinar
- Odborný program od 8:30 do 15:00
Na školení si podrobne prejdeme všetky nadchádzajúce zmeny. Budeme sa venovať najmä týmto témam:
- Zmeny limitov a nové spôsoby určovania PHZ
- Zmeny v elektronizácií a príchod platformy pre verejné obstarávanie
- Veľké zmeny v podlimitných zákazkách a zákazkách s nízkou hodnotou
- Úprava dôvodov na vylúčenie uchádzačov
- Transparentnejšie oznamovanie výsledku vyhodnotenia ponúk
- Veľké zmeny v dynamických nákupných systémoch
- Obmedzenia uzatvárania zmlúv a nové dôvody na odstúpenie od zmluvy
- Úprava námietkového konania, zavedenie správnych súdov, prechodné obdobie odvolacích konaní
- Veľké zmeny pri fondových zákazkách nielen v kontrole
- Profesionalizácia „obstarávačov“
- Nové pravidlá voľby predsedu UVO
- Prechodné ustanovenia: odkedy platia jednotlivé zmeny
Možnosť využitia konzultácií:
Keďže COVID situácia nám nedovoľuje stretnúť sa osobne s Vami všetkými na celom Slovensku, rozhodli sme sa spojiť online školenia s individuálnymi konzultáciami k novele zákona. Všetci, ktorí sa zúčastnia on-line školení 19. alebo 23. novembra, budú mať k dispozícií bezplatnú konzultáciu 24. novembra.
Konzultácie budú prebiehať od 8:30 do 16:00. Osobne sa konzultácie môžete zúčastniť v Košiciach v Hoteli Maraton, prípadne na diaľku cez videohovor alebo telefonicky. Počas konzultácie si môžete s Marcelkou prejsť otázky, nejasnosti a podiskutovať tak, ako ste zvyknutí z prezenčných školení. Aby čo najviac ľudí malo možnosť zúčastniť sa konzultácie, jej časová dotácia je stanovaná na 30 minút /prihlásená osoba resp. organizácia.
V zmysle aktuálnej vyhlášky ÚVZ č.254/2021 bude vstup na osobnú konzultáciu umožnený len osobám plne očkovaným. Definíciu plne očkovanej osoby nájdete vo vyššie spomínanej vyhláške v § 1.
Mgr. Marcela Turčanová, LL.M.
Marcela je CEO a spoluzakladateľkou konzultačnej spoločnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a viceprezidentkou OZ APUeN SK založeného na podporu elektronizácie nákupov. Vo svojej profesijnej praxi sa venuje najmä poradenskej a konzultačnej činnosti pre dodávateľov a verejných obstarávateľov/obstarávateľov. Okrem toho sa spolupodieľa na tvorbe legislatívy a aplikačnej praxe vo verejnom obstarávaní. Taktiež spolupracuje s neziskovými organizáciami ako je Transparency International Slovensko, Nadácia Zastavme korupciu alebo slovensko.digital. Má vášeň pre verejné obstarávanie, preto v tejto oblasti s nadšením lektoruje, prednáša na medzinárodných konferenciách a streamuje na youtube kanáli. Je členkou Procurement Board-u, kolektívu inšpiratívnych nákupcov a obstarávačov.
- Cena školenia je 114€ s DPH (bez DPH)
- Členovia APUeN SK majú 10€ zľavu z účastníckeho poplatku.
Účastnícky poplatok zahŕňa prístup na webinár a elektronické študijné materiály.
Fakturačné údaje pre vykonanie platby:
APUEN AKADÉMIA s.r.o. , Zámocká 8, 811 01 Bratislava
Adresa kancelárie: Pri smaltovni 1, 811 05 Bratislava
IČO: 48282413
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s.
IBAN: SK63 1100 0000 0029 4700 9138
Organizátor si vyhradzuje právo účtovať storno poplatok vo výške 50% z účastníckeho poplatku v prípade neúčasti zaregistrovaného účastníka.