Úžasné miesto stretnutí odborníkov kolegov priateľov

Konferencia Verejné obstarávanie 2022 Právo & prax

O konferencií:
O konferencií:

Tento rok bude už neuveriteľný 10. ročník (!) našej konferencie, ktorá spája profesionálov z oblasti verejného obstarávania. Po dvojročnej prestávke sa opäť stretneme osobne, opäť v Tatrách v krásnych nových konferenčných priestoroch ATRIUM Hotela v Novom Smokovci.

Takmer každý rok sme sa snažili prinášať aj témy z oblasti manažmentu nákupu, nákupných zručností (alebo inak  kompetencií) nákupcov vo verejnom sektore. Čo dnes všetci intenzívne vnímame je zmena trhového správania dodávateľov a zmena dotačných mechanizmov. Práve týmto témam venujeme celú konferenciu.

Zaužívané nákupné postupy, nastavenia súťaží a doterajších zmlúv už nestačia, ba naopak, prinášajú mnohé problémy. Preto sa tento rok môžete tešiť na prednášky 2 sálach. V hlavnej sále budem analyzovať legislatívne zmeny, ktoré prišli a ktoré budú prichádzať. V druhej sále sa budeme venovať práve osobitným nákupným zručnostiam, akými je príprava cenových doložiek, valorizačných mechanizmov alebo multikriteriálneho hodnotenie ponúk.

Termín:
27. - 28. septembra - Vysoké Tatry

ATRIUM Hotel Nový Smokovec 42 062 01 Vysoké Tatry

Program a témy:
Program a témy:

Tento rok sme rozdelili program do 2 sál. V hlavnej sále si vypočujete témy zamerané na procesno – legislatívnu stránku verejného obstarávania. V druhej sále sa zameriame na rozvoj nákupcov a ich zručností, ktoré využijú pri riadení nákupného procesu. 

Rámcové témy, z ktorých bude zostavený program konferencie:

  • Dôležité skúsenosti s novelou
  • Cenové doložky
  • Neodôvodnené námietky
  • Plán obnovy a verejné obstarávanie
  • Ako sa brániť proti korekciám po novele
  • ÚVO ako SORO pri 3. programovom období – čo všetko sa zmení
  • Aukcia na etapy pri zákazkách s nízkou hodnotou
  • Rokovanie s dodávateľom o cene (vyjednávacie techniky a ako sa brániť manipulatívnym predajným technikám dodávateľa).
  • Štruktúrovaný rozhovor ako kritérium hodnotenia ponúk
  • Šikovné zákazky s nízkou hodnotou

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Prednášajúci:
Prednášajúci:

Ďalších prednášajúcich budeme zverejňovať priebežne.

Mgr. Marcela Turčanová, LL.M.

Marcela je CEO a spoluzakladateľkou konzultačnej spoločnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a viceprezidentkou OZ APUeN SK založeného na podporu elektronizácie nákupov. Vo svojej profesijnej praxi sa venuje najmä poradenskej a konzultačnej činnosti pre dodávateľov a verejných obstarávateľov/obstarávateľov. Okrem toho sa spolupodieľa na tvorbe legislatívy a aplikačnej praxe vo verejnom obstarávaní. Taktiež spolupracuje s neziskovými organizáciami ako je Transparency International Slovensko, Nadácia Zastavme korupciu alebo slovensko.digital. Má vášeň pre verejné obstarávanie, preto v tejto oblasti s nadšením lektoruje, prednáša na medzinárodných konferenciách a streamuje na youtube kanáli. Je členkou Procurement Board-u, kolektívu inšpiratívnych nákupcov a obstarávačov.

Mgr. Jaroslav Lexa

Jeden zo zakladateľov slovenského APUeNu. Nenapraviteľný optimista, ktorý verí, že na Slovensku sa dá nakupovať vtipne, zaujímavo, a zároveň i hospodárne a v súlade so zákonom. So svojim tímom, to dokázal ako riaditeľ odboru verejného obstarávania na MPSVaR SR, kde za rok ušetril viac ako 5 mil. EUR. Píše zmluvy, námietky, články, knihy a niekedy dávno i blogoval. Ako školiteľ v oblasti verejného obstarávania na Slovensku, dokáže ľuďom vysvetliť, kde v zákone sa nachádza zdravý sedliacky rozum. V súčasnosti pôsobí ako podpredseda ÚVO.

PhDr. Jan Vašek MSc. et MSc.

Patrí k špičkám odboru riadenia nákupu s dlhoročnými praktickými skúsenosťami. V rokoch 1999 - 2014 si postupne prešiel všetkými pozíciami vo firemnom nákupe od juniora až po riaditeľa globálneho nákup a pôsobil predovšetkým v Belgicku, Francúzsku a Nemecku. Dlhodobo spolupracuje s Institutem odpovědného veřejného zadávaní při Ministerstvu práce a sociálních věcí České republiky a s Nákupným klubom, ktorý združuje najväčších verejných obstarávateľov v ČR. Vyučuje na Vysokej škole Chemicko-technologickej v Prahe a špecializuje sa na strategické a inovačné riadenie podnikov a na nákup a riadenie dodávateľského reťazca. Publikuje v oblasti riadenia nákupu, digitalizácie dodávateľských reťazcov a zodpovedného nákupu. Je autorom viac než 50 manažérskych prípadových štúdií. Je absolventom francúzskej a anglickej filológie (PhDr.) a aplikovanej ekonómie na Palackého univerzite v Olomouci, Business and Law na Nottinghtam Trent University (MSc.), Postraduate Diploma in Strategy and innovation na University of Oxford, Managing corporate performance na Cranfield University a Program for Leadership Development na Harvad Business School.

Mgr. Peter Rolný

Pracuje na pozícií riaditeľa osobného úradu na Ministerstve spravodlivosti SR. V minulosti pôsobil aj na pozícií generálneho riaditeľa kancelárie Ministra vnútra SR. Patrí medzi popredných slovenských odborníkov na ľudské zdroje. Má bohaté skúsenosti ako manažér, headhunter, konzultant a tréner. Vyznačuje sa citom pre výber a rozvoj zamestnancov. Je fanúšikom technológií, ktoré pomáhajú pri rozhodovacích a vzdelávacích procesoch v oblasti ľudských zdrojov.

Ubytovanie:
Ubytovanie:

 Atrium Hotel*** poskytuje zvýhodnené ceny ubytovania pre účastníkov konferencie. 

  • Dvojlôžková izba STANDARD TWIN/DOUBLE obsadená 1 osobou – 81,90€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba STANDARD TWIN/DOUBLE obsadená 2 osobami  – 92,70€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba EXCLUSIVE obsadená 1 osobou – 108,90€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba EXCLUSIVE obsadená 2 osobami – 119,70€ / noc / izba
  • Apartmán 139,50€ / noc
  • Štvorlôžková suita 148,50€ / noc

Súčasťou ceny za ubytovanie sú: raňajky formou bufetu, parkovanie, wifi pripojenie, vstup do hotelového vitálneho sveta 4Elements.

Obed a celodenné občerstvenie počas konferencie je zabezpečené.

Večera počas prvého dňa konferencie je zabezpečená spoločným rautom.

Cena nezahŕňa miestny poplatok vo výške 1,50€ / osoba / noc

V cene účastníckeho poplatku nie je ubytovanie. Organizátor nezabezpečuje ubytovanie a účastníci si ho môžu zabezpečiť individuálne.

Všetky sumy sú uvedené s DPH.

V prípade, že sa Vám v registrácií ubytovania nezobrazujú zvýhodnené ceny uvedené vyššie, zadajte zľavový kód “ PP2022 “ 

Cenník:
Cenník:

Každý účastník konferencie dostane materiály v tlačenej podobe a publikáciu zákona o verejnom obstarávaní vo formáte A4 s priestorom na poznámky.

Občerstvenie a obed počas oboch konferenčných dní sú zabezpečené. Včera počas prvého konferenčného dňa bude prebiehať spoločným rautom.

Registrácia:
Registrácia:

Registračné údaje účastníka

Fakturačné údaje

Aktuálne znenie zákona o verejnom obstarávaní

Výtlačok zákona vo formáte A4 s priestorom na poznámky.