Úžasné miesto stretnutí odborníkov kolegov priateľov

Konferencia Verejné obstarávanie 2024 Právo & Prax

O konferencií:

Blíži sa ďalší ročník najväčšieho stretnutia nákupcov vo verejnom sektore na Slovensku! Tradične aj tento ročník sa bude niesť v duchu zdieľania skúseností, diskusie domácich i zahraničných hostí. Program konferencie je rozdelený do piatich zaujímavých blokov. Nebudú chýbať ani témy týkajúce sa novely zákona o verejnom obstarávaní.

V tematických blokoch sa okrem „obstarávačských“ tém môžete tešiť na prednášky z oblasti efektívneho nákupu, zodpovedného a udržateľného nákupu, manažmentu nákupu či osobného rozvoja.

Naše pozvanie opäť prijali špičkoví prednášajúci (nielen) zo Slovenska, ktorí sa radi podelia o svoje vedomosti a skúsenosti. Je sa ozaj na čo tešiť!

Stretneme sa opäť v Tatrách, v krásnych konferenčných priestoroch ATRIUM Hotela v Novom Smokovci.

O konferencií:
Termín:
24. - 25. septembra - Vysoké Tatry

ATRIUM Hotel Nový Smokovec 42 062 01 Vysoké Tatry

Tešíme sa na Vás už o:

Partner konferencie:
Program a témy:
Program a témy:

Aj tento rok sa môžete tešiť na bohatý program prednášok a diskusií rozdelený do dvoch sál. Spolu 20 prednášok a viac ako 20 prednášajúcich či diskutujúcich. 

Úvod konferencie vás vtiahne do sveta podlimitných zákaziek, kde zistíte, ako ďaleko môže siahať vaša kreativita (a kde zakročí zákon). V racionálnych úvahách nás podržia zmeny v eurofondových zákazkách a aktuálne práva a povinností pri konaniach na ÚVO.

Dáta hýbu svetom, preto sa pozrieme na inšpiratívne príklady, ako sa z ničoho buduje štatistika nákupov pre budúce racionálne rozhodnutia.

Diskutovať budeme o tom ako sa brániť voči neférovým dodávateľom, ale aj strachu z predčasného ukončenia zmluvy. V tohtoročnom paneli osobného rozvoja sa pozrieme na témy, ktoré často ostávajú v úzadí, no majú obrovský vplyv na náš pracovný život a vedenie tímov. Našim sprievodcom bude uznávaná koučka, ktorá vie, ako dostať manažérov, olympionikov aj mamičky na materskej do formy nielen fyzicky, ale aj mentálne.

Druhý deň sa dozviete ako zvládať konflikty s dodávateľmi (ale i kolegami), vymaniť z obmedzení vendor-locku alebo prečo je fajn pozvať dodávateľov na kávu skôr, než s nimi uzavriete zmluvu. Nechajte sa inšpirovať e-aukciami, odvážnymi príbehmi a panelovými diskusiami, ktoré vám ukážu, že aj zdanlivo nudné obstarávanie môže byť skutočná zábava!

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Program 1. deň

Hlavná sála

10:00 - 10:10

Privítanie hostí

Úvodné slovo a otvorenie konferencie.

10:10 - 10:55

Podlimitné zákazky – jej hranice a možnosti

Novela zákona priniesla značnú voľnosť pri zadávaní podlimitných zákaziek. Nejaké pravidlá však naďalej musia platiť. Aké možnosti máme a kde už sú hranice našej kreativity?

Prednáša:

  • Ľubomír Kubička (Úrad pre verejné obstarávanie)

11:00 - 11:45

Zmeny vo výkone dohľadu a správnych konaniach

Výkon dohľadu a konania o pokutách prešli poslednými novelami revolúciou. Niet pochýb, že po tej poslednej novele môžeme byť viacerí zmätení. Poďme si v tom urobiť poriadok a predvídať čo nás bude čakať. 

Prednáša:

  • Zuzana Krajčovičová (ÚVO)
  • Paulína Vargicová (ÚVO)

11:45 - 13:00

OBED

13:00 - 13:45

Formálnosťou k zadosťučineniu smernice

O tom, ako sa zistil a (ne)vyriešil transpozičný deficit podmienok účasti osobného postavenia. Koľko otázok priniesol, aké sú odpovede a prečo je čestné vyhlásenie riešením. Témou nás prevedie znalec v odbore európskeho práva profesor Miroslav Slašťan.

13:50 - 14:35

Panelová diskusia: Hranice revíznej smernice

Revolúcia vo výkone dohľadu spôsobila nemožnosť kontroly prebiehajúcich zákaziek, a to aj pri vážnych podozreniach úradu. Jediná možnosť prieskumu je aktivita nespokojných dodávateľov. Zníženie pokút, odpustenie pokút, späťvzatie žalôb na neplatnosť zmlúv. Je to naozaj možné z pohľadu revíznych smerníc? Aké sú minimálne požiadavky kontroly obstarávaní z pohľadu európskeho práva a aké sú morálne požiadavky laickej verejnosti? 

Diskutujú:

  • Jaroslav Lexa (APUEN AKADÉMIA)
  • Mojmír Florian (Úřad pro ochranu hospodářské soutěže)
  • Miroslav Slašťan (Právnická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave)
  • Xénia Makarová (Nadácia Zastavme korupciu)
  • Zuzana Krajčovičová (ÚVO)

14:35 - 14:50

Prestávka

14:50 - 15:30

Prípadová štúdia: Neféroví dodávatelia a ako na nich

Keď komisia identifikuje mimoriadne nízku ponuku, chce to veľkú dávku odvahy a procesného umu ustáť si vylúčenie takejto neférovej ponuky. V niektorých prípadoch spravíte všetko, chýba však pochopenie a pokora. O dvoch naozaj kvalitne spracovaných vyhodnoteniach, s dvoma rozličnými závermi.

Prednášajú:

  • Katarína Mrázová (Mesto Trenčín)
  • Erika Rusnáková (Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR)

15:35 - 16:30

Panelová diskusia: Naceníme – Uvidíme

Stalo sa takým folklórom oceňovať zákazky bez reálnej predstavy finančného plnenia? Diskutovať budeme o tom, ako detailne a či vôbec je potrebné skúmať reálnosť cenových ponúk. Neobídeme ani otázku kto komu má dokazovať reálnosti ceny, či rozdielnosť judikatúry Súdneho dvora s rozhodovacou praxou UVO, pretože pochybnosť a nereálnosť sú dva rozličné pojmy.

Diskutujú:

  • Mojmír Florian (ÚHOS)
  • Martin Hadaš (Masarykova univerzita)
  • Ľubomír Kubička (ÚVO)

Moderuje:

  • Jaroslav Lexa (APUEN AKADÉMIA)

16:35 - 17:20

Panelová diskusia: Odstúpime – Uvidíme

Sme v situácií maximálnej nespokojnosti s dodávateľom. Máme reálne obavy o dokončenie plnenia, či už je to stavba alebo kontinuita služby. Čo nám naozaj bráni ukončiť takýto zmluvný vzťah? Aké možnosti okamžitého nahradenia dodávateľa nám zákon umožňuje a máme sa na ne vopred pripraviť? Vníma sa prechodná zmluva ako časť plnohodnotnej zákazky?

Diskutujú:

  • Miroslav Slašťan (UK v Bratislave)
  • Jakub Váňa (Krajský úrad Juhomoravského kraja)
  • Zuzana Jánošová (Národná banka Slovenska)

Moderuje:

  • Jaroslav Lexa (APUEN AKADÉMIA)

Praktik sála

10:10 - 10:55

Odporúčania a postupy k zákazkám financovaných z EŠIF

Novela zákona a aktualizovaná príručka nás majú sprevádzať požiadavkami, odporúčaniami a kontrolami pri fondových zákazkách. Kebyže je to jednoduché, bolo by to aj rýchle. Na čo si dať  pozor, kedy plánovať kontroly a aké sú odporúčania po prvých týždňoch. Nevynecháme ani kontrolu dodatkov!

Prednáša:

  • Róbert Kramár (Úrad pre verejné obstarávanie)

11:00 - 11:45

Najväčší nepriateľ zadávateľa

Určite poznáte najväčšieho nepriateľa zadávateľov. Puntičkárstvo, perfekcionalizmus, strach z neznámeho dodávateľa, istota citácie zákona… O tom, aké jednoduché by to mohlo byť, a aké reálne problémy nám spôsobuje strach z jednoduchosti.

Prednáša:

  • Mojmír Folrian (Úřad pro ochranu hospodářské soutěže)

11:45 - 13:00

OBED

13:00 - 13:45

Budujeme nákup založený na dátach

Dáta hýbu svetom. Kde však začať? Ako robiť rozhodnutia založené na dátach, keď nemáte ani evidenciu zmlúv a objednávok? Iba víziu, vôľu a podporu? 

Prednáša:

  • Adam Kašák

13:50 - 14:35

E-katalógmi zbierame dáta

E-katalógy predstavujú nástroj, ktorý vám jednoducho a automatizovane dokáže zbierať užitočné dáta o operatívnych nákupoch bežných komodít v nadlimitných zákazkách. Názorné, užívateľsky priateľské, administratívne jednoduché a pritom stále neobjavené! Nechajte sa inšpirovať praktickými príkladmi na najbežnejších komoditách: IKT a potraviny.

Prednášajú: 

  • Martin Mikušec (PROEBIZ)
  • Martin Dufala (Univerzita Komenského v Bratislave)
  • Martin Daniš (Banskobystrický samosprávny kraj)

14:35 - 14:50

Prestávka

14:50 - 15:30

Formujúce skúsenosti manažérov

Všetci máme svoje príbehy, ktoré formujú naše vedenie a reakcie – od úspechov po pády. Pripravte sa na úprimnú reflexiu o tom, ako minulé skúsenosti ovplyvňujú manažérske správanie a komunikáciu.

Prednáša:

  • Annamária Higgins

15:35 - 16:15

Odpustenie a nadhľad

Odpustenie je tajná zbraň úspešných lídrov – zlepší komunikáciu, vzťahy a zmierni napätie. Spoznajte, ako získať nadhľad aj v tých najťažších situáciách a prečo sa oplatí pustiť sa zbytočných krívd.

Prednáša:

  • Annamária Higgins

16:20 - 17:05

Strach v pracovnom prostredí

Strach z neúspechu je neviditeľný, no často ovláda naše pracovné prostredie. Táto prednáška vám ukáže, ako rozpoznať a prekonať strach, ktorý brzdí manažérov i nákupcov v ich rozhodovaní.

Prednáša:

  • Annamária Higgins

Program 2. deň

Hlavná sála

9:30 - 10:10

Zvládanie konfliktov s dodávateľmi i žiadateľmi

Jan Vašek nám ukáže, ako riešiť konflikty konštruktívne a s chladnou hlavou a udržať si popri tom dobré vzťahy s kolegami.

10:15 - 10:55

Analýzou kontraktov k odstráneniu vendor – lock

Pozrieme sa na to, ako detailná analýza zmlúv môže pomôcť vyhnúť sa závislosti na jednom dodávateľovi. Povieme si o rizikách vendor-locku a aj o tom, ako sa mu vyhnúť.

Prednáša:

  • Jan Vašek (Vysoká škola chemicko-technologická v Prahe)

10:55 - 11:10

Prestávka

11:10 - 11:50

Prípadová štúdia: Návrat inšpiratívnych eAukcií!

Zákazky malého rozsahu, ako aj podlimitné zákazky sú vďaka novele vhodné na rôzne typy elektronických aukcií. Spoznajte ich zákutia a nechajte sa inšpirovať súkromným nákupom!

Prednášajú:

  • Martin Mikušec (PROEBIZ)

12:00

Obed

Spoločný obed a záver konferencie.

Praktik sála

9:30 - 10:10

Prípadová štúdia: Podujatie Meet the Buyer ako pozvánka do súťaží

Pozvite Vašich dodávateľov na predstavenie plánu zákaziek! Ukážte im čo plánujete a opýtajte sa ich na Vaše úvahy. Prečo to realizovať a ako to mení vzťahy s dodávateľmi?

Prednášajú:

  • Martin Hadaš (Masarykova univerzita)
  • Jakub Váňa (Krajský úrad Juhomoravského kraja)
  • Martin Vyklický (Vysoké účení technické v Brne)

10:15 - 10:55

Prípadová štúdia: Zbierame dáta z referenčných zákaziek

Nákup založený na dátach začína nákupom. Ako sa pripravovali súťaže, ktorých plnenie malo priniesť potrebné dáta na ďalšie nákupy.

Prednášajú:

  • Jakub Váňa (Krajský úrad Juhomoravského kraja)
  • Martin Vyklický (Vysoké účení technické v Brne)

10:55 - 11:10

Prestávka

11:10 - 11:50

Prípadová štúdia: Komplexné riadenie investičnej stavby

O tom, ako uvažovať o zákazkách, v ktorých sú dodávatelia skúsenejší ako obstarávatelia, no napriek tomu hodnotíte ponuky na kvalitu. Tiež o tom, ako vďaka odvahe, úprimnosti a zameraniu na cieľ, sa podarilo vybrať kvalitného dodávateľa na náročný investičný projekt.

Prednáša:

  • Adam Kašák

12:00

Obed

Spoločný obed a záver konferencie.

Prednášajúci:
Prednášajúci:

Zoznam prednášajúcich budeme postupne dopĺňať a aktualizovať.

Marcela Turčanová

Marcela je CEO a spoluzakladateľkou konzultačnej spoločnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a viceprezidentkou OZ APUeN SK založeného na podporu elektronizácie nákupov. Vo svojej profesijnej praxi sa venuje najmä poradenskej a konzultačnej činnosti pre dodávateľov a verejných obstarávateľov/obstarávateľov. Okrem toho sa spolupodieľa na tvorbe legislatívy a aplikačnej praxe vo verejnom obstarávaní. Taktiež spolupracuje s neziskovými organizáciami ako je Transparency International Slovensko, Nadácia Zastavme korupciu alebo slovensko.digital. Má vášeň pre verejné obstarávanie, preto v tejto oblasti s nadšením lektoruje, prednáša na medzinárodných konferenciách a streamuje na youtube kanáli. Je členkou Procurement Board-u, kolektívu inšpiratívnych nákupcov a obstarávačov. Je hrdou džiteľkou ocenenia FSA Master.

Jaroslav Lexa

Jaroslav je spoluzakladateľom konzultačnej spoločnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a zároveň dlhoročným uznávaným odborníkom vo verejnom obstarávaní. Absolvoval právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave a Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Pracoval na odbore legislatívy a metodiky na Úrade pre verejné obstarávanie (ÚVO) a ako riaditeľ odboru verejného obstarávania na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Od roku 2018 sa ako riaditeľ Inštitútu verejného obstarávania ÚVO venoval analytickej činnosti, budovaniu proklientského prístupu a vzdelávaniu v oblasti verejných nákupov. Od roku 2020 do roku 2024 zastával funkciu podpredsedu Úradu pre verejné obstarávanie. Vo verejnom obstarávaní presadzuje aplikáciu inovatívnych postupov a zdravého rozumu. Je vynikajúci a obľúbený lektor, ktorého si môžete vypočuť na školeniach a konferenciách doma i v zahraničí. Má bohaté skúsenosti so zastupovaním a poradenstvom pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov i uchádzačov.

Mojmír Florian

Riaditeľ Odboru verejného obstarávania II na Úrade pre ochranu hospodárskej súťaže. Po absolvovaní Právnickej fakulty Univerzity Karlovej pracoval takmer desať rokov na Úrade mestskej časti Praha 2, kde sa okrem iného venoval verejnému obstarávaniu; v roku 2012 prešiel na druhú stranu pomyselnej barikády a od tej doby na postupy zadávateľov dohliada. Podieľal sa na formulácií trinástej časti aktuálne účinného zákona o verejnom obstarávaní, upravujúcej ochranu dodávateľa, t.j. námietky a dozor nad dodržovaním zákona zo strany Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže. Verejné obstarávanie sa podľa jeho presvedčenia okrem nepopierateľnej zložitosti vyznačuje i dynamikou a rôznorodosťou riešených problémov, ktoré vyžadujú komplexný prístup k ich riešeniu. K zákazkovým témam pravidelne prednáša a publikuje. Je i členom expertnej skupiny Ministerstva pre miestny rozvoj k zákonu o verejnom obstarávaní.

Miroslav Slašťan

Predseda Ústavu znaleckej činnosti, znalec v odbore Právne vzťahy k cudzine a odvetví Európske právo, profesor Katedry medzinárodného práva a medzinárodných vzťahov Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a člen Rady Justičnej akadémie Slovenskej republiky. Expert na európske právo a jeho transpozíciu do právneho poriadku SR, štátnu pomoc, verejné obstarávanie, eurofondy a súdny systém Európskej únie. Pôsobí ako poradca prezidenta SR pre právne otázky.

Ľubomír Kubička

Absolvoval Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Po desiatich rokoch v oblasti obchodného a občianskeho práva sa presťahoval do dramatického prostredia verejného obstarávania. Pracoval v štátnych inštitúciách aj v súkromnej poradenskej spoločnosti, pozná verejné obstarávanie z pyšnej výšky najväčších obstarávateľov ako aj z pokorného podhľadu tých najmenších. V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ odboru metodiky a regionálnych centier na Úrade pre verejné obstarávanie.

Paulína Vargicová

JUDr. Paulína Vargicová, PhD. pôsobí na pozícii riaditeľky odboru legislatívno-právneho na Úrade pre verejné obstarávanie. Študovala na Právnickej fakulte Univerzity Komenského a doktorandské štúdium absolvovala na Právnickej fakulte Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Po ukončení štúdia pôsobila ako projektová manažérka vo vtedajšom ASFEU. Po úspešným vykonaní advokátskych skúšok bola zapísaná do zoznamu advokátov Slovenskej advokátskej komory a dlhé roky aktívne pôsobila ako advokátka zameriavajúc sa prevažne na oblasť súkromného práva, najmä občianskeho práva, práva spotrebiteľov, vymáhanie pohľadávok a nadobudla bohaté skúsenosti zo zastupovania pred súdmi. Vo svojej odbornej praxi však už v počiatkoch načrela aj do verejného obstarávania. Zostáva aktívnou prispievateľkou v právnych témach s cieľom priblížiť legislatívu a objasniť práva a povinnosti, ktoré z nej vyplývajú.

Zuzana Krajčovičová

JUDr. Zuzana Krajčovičová, LL.M absolvovala Právnickú fakultu Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Od roku 2005 pôsobí na Úrade pre verejné obstarávanie, pričom sa zaoberala najmä metodickou a legislatívnou činnosťou, rozhodovaniu o námietkach v procese verejného obstarávania, ukladaniu pokút za správne delikty vo verejnom obstarávaní, školiacej a vzdelávacej činnosti a zastupovaniu úradu pred súdmi v konaniach o preskúmanie zákonností rozhodnutí úradu. V rokoch 2005 – 2006 pôsobila tiež ako tajomník osobitnej (rozkladovej) komisie úradu. V období rokov 2006 – 2010 bola riaditeľkou odboru rozhodnutí o námietkach. Zastávala pozíciu riaditeľky kancelárie rady úradu a v súčasnosti pôsobí ako riaditeľka Odboru opravných prostriedkov.

Annamária Higgins

Po ukončení štúdia na FF UK pracovala v RTVS ako vedúca výroby a postupne sa prepracovala na vedúcu riadiacu pozíciu, kde zodpovedala za tvorbu viac ako 150 programov. V roku 2009 oficiálne otvorila poradňu so zameraním na celostný rozvoj a v roku 2011 rozšírila služby o koučing a mentoring. Má za sebou viac ako 22 tisíc sedení, takmer všetky venované načerpaniu a udržaniu životnej energie.

Jan Vašek

Patrí k špičkám odboru riadenia nákupu s dlhoročnými praktickými skúsenosťami. V rokoch 1999 - 2014 si postupne prešiel všetkými pozíciami vo firemnom nákupe od juniora až po riaditeľa globálneho nákup a pôsobil predovšetkým v Belgicku, Francúzsku a Nemecku. Dlhodobo spolupracuje s Institutem odpovědného veřejného zadávaní při Ministerstvu práce a sociálních věcí České republiky a s Nákupným klubom, ktorý združuje najväčších verejných obstarávateľov v ČR. Vyučuje na Vysokej škole Chemicko-technologickej v Prahe a špecializuje sa na strategické a inovačné riadenie podnikov a na nákup a riadenie dodávateľského reťazca. Publikuje v oblasti riadenia nákupu, digitalizácie dodávateľských reťazcov a zodpovedného nákupu. Je autorom viac než 50 manažérskych prípadových štúdií. Je absolventom francúzskej a anglickej filológie (PhDr.) a aplikovanej ekonómie na Palackého univerzite v Olomouci, Business and Law na Nottinghtam Trent University (MSc.), Postraduate Diploma in Strategy and innovation na University of Oxford, Managing corporate performance na Cranfield University a Program for Leadership Development na Harvad Business School.

Jakub Váňa

Verejnému obstarávaniu sa začal venovať už v rámci praxe pri štúdiu na právnickej fakulte a tento odbor ho okamžite oslovil, aj keď z veľkej časti vďaka skvelým kolegyniam a kolegom na krajskom úrade Juhomoravského kraja, ktorí ho toho mnoho naučili a ktorých má v súčasnosti tú česť viesť. Verejné obstarávanie vníma ako príležitosť prispieť k rozvoju priestoru, v ktorom sa denne pohybujeme, snaží sa k nemu preto pristupovať zodpovedne a so zdravým rozumom a zároveň tak, aby zadávací proces nebol len stále tým istým kolobehom formalít, ale aby sme aj v jeho rámci dokázali nájsť zaujímavé cestičky na dosiahnutie našich cieľov a priorít.

Martin Hadaš

Verejnému obstarávaniu sa venuje viac ako desať rokov, pričom od roku 2011 pôsobí ako vedúci odboru verejného obstarávania na brnenskej Masarykovej univerzite. Martin Hadaš tam spoločne s kolegami realizuje centrálne nákupy prostredníctvom DNS a rámcových zmlúv, ďalej riadi verejné obstarávanie spolufinancované z programov EÚ či koordinuje používanie eNástroja pre verejné obstarávanie. Príležitostne tiež prednáša. V minulosti viedol výberové konania v poradenskej firme.

Róbert Kramár

Pôsobí na Úrade pre verejné obstarávanie v pozícii riaditeľa odboru Sprostredkovateľský orgán pre Program Slovensko, ktorý bude mať na starosti kontrolu verejného obstarávania v rámci programového obdobia 2021-2027. Od roku 2019 pôsobil na Úrade pre verejné obstarávanie ako zástupca riaditeľa odboru dohľadu pre konania o námietkach. Pred pôsobením na Úrade pre verejné obstarávanie pracoval ako metodik pre verejné obstarávanie na Centrálnom koordinačnom orgáne rovnako ako aj manažér verejného obstarávania na odbore verejného obstarávania. Vo verejnom obstarávaní sa zaoberal nastavovaním pravidiel pre eurofondové zákazky a nákupu IKT, aj v súčasnosti je členom pracovnej skupiny nákupu IKT ako i koordinačného výboru pre kontrolu verejného obstarávania v oblasti eurofondov.

Martin Vyklický

Martin sa takmer celý svoj profesijný život zaoberá problematikou verejného obstarávania. Prvý kontakt s verejným obstarávaním získal ako referent na sekcii verejného obstarávania Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže. Ako študent a pedagóg na Mendelovej univerzite v Brne prednášal a zároveň aktívne publikoval odborné články vzťahujúce sa k problematike verejného obstarávania vo vedeckých periodikách. V súčasnej dobe sa aktívne venuje nákupu ako vedúci odboru verejného obstarávania na Vysokom učení technickom v Brne. Pravidelne sa zúčastňuje konferencií, seminárov či workshopov zameraných na problematiku verejného obstarávania a publikuje v odborných časopisoch zameraných na problematiku verejného obstarávania. Je zástancom a propagátorom otvoreného, menej konzervatívneho, menej formalistického, rozumovo založeného a inovatívneho prístupu k verejnému obstarávaniu. Všetka energia zadávateľa by nemala byť sústredená iba na procesnú stránku zadania, ktorá z pohľadu „hľadania kvality“ nehrá kľúčovú úlohu. V súčasnej dobe sa zameriava najmä na rozvoj metódy BVA/m4E ako efektívneho a univerzálneho nástroja pre výber kvalitného dodávateľa.

Martin Dufala

Absolvent Univerzity Komenského v Bratislave, Právnickej fakulty. Verejnému obstarávaniu sa venuje od roku 2013, začal na „eurofondových“ zákazkách pre prijímateľov NFP (nenávratný finančný príspevok). Od roku 2019 pôsobí na Oddelení centrálneho obstarávania zákaziek Univerzity Komenského v Bratislave, ktorá je najväčšou univerzitou v SR, ostatný rok a pol ako vedúci oddelenia. Vo voľnom čase rád bicykluje a vyhlasuje zákazky v DNS.

Erika Rusnáková

Právnička, členka advokátskej komory, ostrieľaná vyjednávaniami s eurofondovými auditmi, bývalá riaditeľka odboru manažujúceho kontrolu verejných obstarávaní v rámci troch operačných programov EŠIF a dvoch špecifických fondov Európskej komisie. Rozvíja povedomie o spoločensky zodpovednom obstarávaní a integrovaní sociálne znevýhodnených osôb do spoločnosti. V súčasnosti pôsobí ako Generálna riaditeľka sekcie práva a verejného obstarávania na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR.

Martin Mikušec

Country manager PROEBIZ pre Slovensko, ktorý sa po štúdiu andragogiky rozhodol preniesť získané skúsenosti do vlastnej práce. V prostredí elektronizácie nákupných procesov je ako doma. Z pozície trénera systémov PROEBIZ preniesol svoju prax do úlohy konzultanta, ktorej sa teraz aktívne venuje. Taktiež sa podieľa na organizovaní ďalších vzdelávacích akcií spoločnosti a aktívne sa podieľa aj na samotnej implementácii a vývoji systémov.

Adam Kašák

Verejnému obstarávaniu sa venuje od roku 2016, od kedy 4 roky pôsobil ako obstarávač na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny. Od roku 2021 do roku 2024 pôsobil v spoločnosti Odvoz a likvidácia odpadu patriacej Hlavnému mestu Slovenskej republiky Bratislave ako vedúci oddelenia nákupu, ktoré zastrešuje nákupy v oblasti waste management ako verejný obstarávateľ, a nákupy za účelom zabezpečenia chodu zariadenia na energetické využitie odpadov ako obstarávateľ. Tu vlastne náhodou zistil, že úloha oddelenia verejného obstarávania v organizácii môže byť väčšia ako len realizovať proces VO v súlade so zákonmi, a že môže byť dôležitou súčasťou plánovania, contract managementu a práce s internými dátami firmy. Tento pohľad na úlohu VO sa snaží implementovať do praxe.

Martin Daniš

Vo verejnom obstarávaní pôsobí viac ako 10 rokov, pričom si prešiel akademickým prostredím a súkromným sektorom, aby zakotvil vo verejnej správe, na Úrade Banskobystrického samosprávneho kraja. Tu ako vedúci oddelenia verejného obstarávania doslova od nuly nastavil procesy spojené s verejným obstarávaním a plne ich zelektronizoval. V súčasnosti sa na úrade okrem verejného obstarávania venuje aj investičnému procesu z pozície riaditeľa odboru verejného obstarávania a investícií.

Katarína Mrázová

Pôsobí ako vedúca právneho útvaru mesta Trenčín a v oblasti verejného obstarávania sa pohybuje od roku 2000. Okrem svojej pozície v meste Trenčín aktívne prispieva aj k činnosti Únie miest Slovenska, kde sa zameriava na verejné obstarávanie, správu majetku obcí a legislatívne otázky.

Xénia Makarová

Pôsobí v Nadácií Zastavme korupciu, v ktorej sa venuje investigatívnym témam. Absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Pôsobila v redakciách Pravda, Nový čas a TREND na rôznych pozíciách a sústredila sa najmä na finančný sektor, v posledných rokoch aj daňovú oblasť. Za rok 2016 získala Novinársku cenu za sériu článkov o prepojení Bašternáka na politické špičky.

Zuzana Jánošová

Pôsobila viac ako 10 rokov ako advokátka so zameraním na obchodné právo, ústavné právo a konzultačnú činnosť pre dodávateľov aj verejných obstarávateľov. Verejnému obstarávaniu sa intenzívne venuje od r. 2018. Aktuálne pôsobí v Národnej banke Slovenska ako vedúca oddelenia verejného obstarávania. Je absolventkou Právnickej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.

Ubytovanie:
Ubytovanie:

 Atrium Hotel*** poskytuje zvýhodnené ceny ubytovania pre účastníkov konferencie. 

  • Dvojlôžková izba STANDARD TWIN/DOUBLE obsadená 1 osobou – 103,00€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba STANDARD TWIN/DOUBLE obsadená 2 osobami  – 118,00€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba EXCLUSIVE obsadená 1 osobou – 135,00€ / noc / izba
  • Dvojlôžková izba EXCLUSIVE obsadená 2 osobami – 150,00€ / noc / izba
  • Štvorlôžková suita 185,00€ / noc

Súčasťou ceny za ubytovanie sú: raňajky formou bufetu, parkovanie, wifi pripojenie, vstup do hotelového vitálneho sveta 4Elements.

Obed a celodenné občerstvenie počas obidvoch dní konferencie je zabezpečené.

Večera počas prvého dňa konferencie je zabezpečená spoločným rautom.

Cena nezahŕňa miestny poplatok vo výške 3,50€ / osoba / noc

V cene účastníckeho poplatku nie je ubytovanie. Organizátor nezabezpečuje ubytovanie a účastníci si ho môžu zabezpečiť individuálne.

Všetky sumy sú uvedené s DPH.

V prípade, že sa Vám v registrácií ubytovania nezobrazujú zvýhodnené ceny uvedené vyššie, zadajte zľavový kód “ PP2024 “ 

V prípade otázok týkajúcich sa rezervácie sa môžete obrátiť aj priamo na rezervačné oddelenie hotela:

Cenník:
Cenník:

Štandardná registrácia

od 1.8.2024

279
bez DPH
  • Zvýhodnená cena 259€ bez DPH pre každého ďalšieho účastníka z organizácie.
  • Členovia APUeN SK majú extra zľavu 10€ bez DPH z účastníckeho poplatku.

Zvýhodnená registrácia

do 31.7.2024

259
bez DPH
  • Zvýhodnená cena 239€ bez DPH pre každého ďalšieho účastníka z organizácie.
  • Členovia APUeN SK majú extra zľavu 10€ bez DPH z účastníckeho poplatku.

Každý účastník dostane konferenčný zborník v tlačenej podobe.

Občerstvenie a obed počas oboch konferenčných dní sú zabezpečené. Večera počas prvého konferenčného dňa bude prebiehať spoločným rautom.

Registrácia:
Registrácia:

Konferencia je vypredaná! Ďakujeme za Váš veľký záujem.

V prípade, že máte záujem o účasť, ozvite sa nám na vzdelavanie@apuen.sk alebo 0905 789 987 a akonáhle sa nám uvoľní miesto, budeme Vás kontaktovať.