Dočkali sme sa! Avizovaná novela zákona bola NR SR schválená a účinná bude od 1. augusta 2024. Na jednej strane nám zrýchľuje procesy a prináša logické a žiadané úpravy, na druhej strane pred nás stavia aj nové výzvy, najmä v oblasti zabezpečenia hospodárskej súťaže a transparentnosti prijímaných rozhodnutí.
Novela zákona bude mať významný dopad aj na život dodávateľov. Ako presne sa to prejaví? Čo zmeny prinesú a aké príležitosti či riziká treba vnímať? Aj týmto otázkam sa budeme venovať na našom školení.
Platforma ZOOM Webinar
Platforma ZOOM Webinar
- Odborný program od 9:00 do 12:30
- Vypustenie zákazky s nízkou hodnotou
- Zmeny v podlimitných postupoch
- Úpravy inštitútov nadlimitných zákaziek
- Novinky v dynamickom nákupnom systéme
- Nové pravidlá podávania námietok
- Podstatná úprava kompetencií UVO pri výkone dohľadu
Organizácia školenia:
Školenie bude prebiehať on-line na platforme ZOOM Webinar. Budete potrebovať PC/notebook alebo mobilné zariadenie (ideálne tablet) s iOS alebo Android a stabilné internetové pripojenie. Kamera ani mikrofón nie sú potrebné, avšak vďaka funkčnému mikrofónu sa budete môcť jednoduchšie zapojiť do diskusie a klásť otázky. Otázky budete môcť klásť aj klasickým „chatom“ počas školenia.
Pred školením Vám zašleme odkaz, pomocou ktorého sa pripojíte k on-line školeniu.
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu
Mgr. Marcela Turčanová, LL.M.
Marcela je CEO a spoluzakladateľkou konzultačnej spoločnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a viceprezidentkou OZ APUeN SK založeného na podporu elektronizácie nákupov. Vo svojej profesijnej praxi sa venuje najmä poradenskej a konzultačnej činnosti pre dodávateľov a verejných obstarávateľov/obstarávateľov. Okrem toho sa spolupodieľa na tvorbe legislatívy a aplikačnej praxe vo verejnom obstarávaní. Taktiež spolupracuje s neziskovými organizáciami ako je Transparency International Slovensko, Nadácia Zastavme korupciu alebo slovensko.digital. Má vášeň pre verejné obstarávanie, preto v tejto oblasti s nadšením lektoruje, prednáša na medzinárodných konferenciách a streamuje na youtube kanáli. Je členkou Procurement Board-u, kolektívu inšpiratívnych nákupcov a obstarávačov.
- Cena školenia je 96€ s DPH (80€ bez DPH)
- Členovia APUeN SK majú 5€ zľavu z účastníckeho poplatku.
Fakturačné údaje pre vykonanie platby:
APUEN AKADÉMIA s.r.o. , Zámocká 8, 811 01 Bratislava
Adresa kancelárie: Pri smaltovni 1, 811 05 Bratislava
IČO: 48282413
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s.
IBAN: SK63 1100 0000 0029 4700 9138
Platbu prosím realizujte až na základe zaslanej faktúry.
Organizátor si vyhradzuje právo účtovať storno poplatok vo výške 50% z účastníckeho poplatku v prípade neúčasti zaregistrovaného účastníka.